zondag 22 januari 2012

Eindelijk, mijn give-away

Het heeft even geduurd, maar hier is die dan....

mijn give-away!!




Ik heb een boekje nieuw gekocht, de techniek geprobeerd, maar de 'ouderwetse' manier bevalt me nog het beste. Maar misschien wil je zelf ook eens proberen om sokken vanaf de teen te breien. Dit boekje is dan bijzonder duidelijk, met veel foto's en verschillende sokpatronen.

Ook zit er een zelfgemaakt stoer auto-etui bij (gevoerd en wel). Leuk voor (klein)zoon, maar ook geweldig voor een klein breisel, of handwerkspulletjes.

Hoe kun je meedoen?
Volger zijn 
of worden 
en een reactie achterlaten bij dit bericht. 

Vermeld je mijn give-away op je blog 
dan gaan er twee briefjes 
met je naam in de pot.

Op zaterdag 28 januari maak ik de winnaar bekend.



8 opmerkingen:

Mijntje zei

Laat ik dan de eerste zijn! Erg leuk etui, mijn buurjongetje is volgende week jarig, hij zou er blij mee zijn! En ikzelf met het boek natuurlijk!

Bebogard zei

ik kan niet breien.

Marije zei

@bebogard: het is een instructieboekje ;)

Linda zei

O,ik heb nog nooit sokken gebreid dus dit zou een mooie gelegenheid zijn om het eens te proberen,ik doe graag mee en plaats natuurlijk een linkje op mijn blog,spannend!!

Jan10H zei

Ben benieuwd naar het sokkenboek, ik kan alleen maar op twee naalden breien... Leuk etui voor de jongens.

Anoniem zei

ziet er leuk uit, sokken breien blijft leuk.
groetjes, mum

hipinholland zei

het is nog steeds zaterdag, dus ...mag ik nog meedoen? Mijn zoon zou het etuitje errug mooi en cool vinden!!
groetjes Christel

hipinholland zei

en ik zal je ook nog even op mijn blog zetten; tuurlijk!